بروز رسانی هارمونی محصولات هواوی

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

بروز رسانی هارمونی محصولات هواوی

شرکت هواوی در رویداد اخیربرای محصولات خود از سیستم عامل هارمونی رسماً رونمایی کرد. این کمپانی در کنار معرفی برخی محصولات جدید که مبتنی بر این سیستم عامل هستند، محصولات پیشین خود را نیز فراموش نکرده و برای ارتقای آنها نیز برنامه‌ ای تدوین کرده است.

شرکت هواوی در رویداد بزرگ خود، نسل جدید تبلت‌های میت ‌پد پرو و ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 را به عنوان اولین محصولات مجهز به HarmonyOS معرفی کرد. همچنین هواوی برنامه خود برای بروزرسانی صد محصول را در دسته‌های مختلف اعلام کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.
گام اول: آغاز بروزرسانی از روز رویداد (12 خرداد)
هواوی در گام اول امکان بروزرسانی چهار محصول رده‌ بالا را از همان روز رویداد فراهم کرده است. این محصولات شامل گوشی‌های سری میت 40، سری P40، سری میت 30 و تبلت میت پد پرو (نسل اول) می‌شود.
گام دوم: سه‌ماهه سوم 2021
در گام بعدی، در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری، گوشی‌های سری Mate 20 همراه با گوشی‌های نوا 6، نوا 7 و نوا 8 به هارمونی ارتقا خواهند یافت. در این گام، تبلت هواوی MatePad نیز حضور دارد.
گام سوم: سه‌ماهه چهارم 2021
در سه‌ماهه چهارم 2021، تلویزیون‌های هوشمند هواوی سری V و S در کنار گوشی‌های سری Mate 20 X امکان دریافت هارمونی را خواهند داشت.
گام چهارم: نیمه اول 2022
در گام نهایی (نیمه اول سال 2022 میلادی) نیز گوشی‌های قدیمی‌تری همچون سری میت 10، میت 9، نوا 5، پی 20، پی 10، تبلت M5 و تلویزیون‌های قدیمی‌تر سری V به هارمونی آپدیت می‌شوند.
جالب است که درهمین مدت زمان کوتاه ، هارمونی با استقبال خوب کاربران مواجه شده و تا به حال بیش از 10 میلیون دستگاه مختلف به سیستم عامل هارمونی بروز شده‌اند که آمار چشمگیری به نظر می‌رسد. همچنین هواوی اعلام کرده است که بروزرسانی به HarmonyOS 2.0 اطلاعات دستگاه شما را پاک نمی‌کند. بنابراین کاربران هواوی می‌توانند با خیالی آسوده نسبت به ارتقای سیستم عامل دستگاه خود اقدام کنند.