مزایای خرید اینترنتی تلفن های همراه

۳۰ تیر ۱۳۹۹

مزایای خرید اینترنتی تلفن های همراه

بی شک شما هم دوست ندارید ساعت ها در ترافیک گیرکرده و یا خود را به زحمت بیاندازید و زمان ارزشمند خود را در پاساژها و مغازه های مختلف هدر دهید.فراموش نکنید حتی در این روزهایی که تمام دنیا با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می کند، خرید آنلاین کمک زیادی در جلوگیری از انتقال این بیماری داشته است.

مزایای خرید اینترنتی تلفن های همراه

به گزارش ایسنا، برای خرید یک گوشی میان رده مجبورید به طور میانگین چیزی در حدود ۱۰۰ دلار هزینه کنید از طرفی هم گوشی موبایل دستگاهی نیست که تنها مدت اندکی به آن نیاز داشته باشید و طبیعی است که هر کاربری دوست دارد از گوشی موبایل خود مدت زمان زیادی استفاده کند.به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که در شرایط حساس امروزی با توجه به گسترش ویروس کرونا به جای گشت وگذار برای خرید گوشی موبایل در مغازه ها یا پاساژهای سطح شهر به سایت های معتبر فروش گوشی همراه مانند viotel.ir/stor سری بزنید .
درگذشته اکثر کاربران نمی توانستند به جواب تمام سوالات خود در این زمینه برسند؛ اما این روزها به لطف اینترنت، انتخاب و خرید گوشی مدنظر به سادگی آب خوردن است!شما می توانید انتظارات خود را لیست کرده و در سایت به دنبال آنها بگردید و به سادگی طبق انتظارات فنی و قیمتی خود، گوشی مورد نظر را پیدا کرده خریداری نمایید.در مورد محصولی مثل موبایل شکل ظاهری در انتخاب گوشی موردنظر برای هرکسی حائز اهمیت است. واقعا چطور می توان بدون لمس کردن، موبایلی را انتخاب و خریداری کرد؟ یکی از خدمات ارزشمندی که فروشگاه های آنلاین باید در اختیار کاربران قرار دهد، ارائه ی تصویر دقیق از محصول است که با خود واقعی گوشی موبایل تفاوتی نداشته باشد.ارائه اطلاعات کامل و صادقانه محصولات به مشتری، مهم ترین اولویت هر فروشگاه اینترنتی است. مثلا در سایت ویوتل به عنوان یک مرجع موبایل برای اینکه مشتری قبل از خرید، موبایل موردنظر را ببیند تصاویر مدل های مختلف را با جزئیات فنی در اختیار کاربران قرار داده است.ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید، انتظارات و امکانات موردنظر را درگوشی جدید خود نیافته باشید!
یکی دیگر از خدماتی که باید از یک فروشگاه آنلاین معتبر انتظار داشت، ارائه اطلاعات فنی و درست از مدل های مختلف موبایل است. بسیاری از فروشگاه های آنلاین با کمک کارشناسان خبره، موبایل ها را مورد نقد و بررسی قرار می دهند و نتایج خود را در اختیار کاربر قرار می دهند، اطلاعاتی که به شما کمک می کند انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و بر اساس نیازهای خودتان خرید کنید، اطلاعاتی که شاید حتی با گشت و گذار در بازار هم در اختیار شما قرار نگیرد زیرا با توجه به تعداد مراجعین به فروشگاهها ، امکان ارائه اطلاعات دقیق و جزئی برای تک تک افراد کاری سخت و زمان بر است.
قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی ویوتل چگونه است؟
اگر سری به بازار بزنید، قیمت های مختلف و عجیبی از یک مدل خاص از فروشندگان مختلف می شنوید! اما فروشگاه های اینترنتی چون ویوتل موظف هستند بر اساس نرخ های مصوب و حساب شده، بهترین قیمت گوشی را به مشتریان خود ارائه کنند و جالب تر اینکه گاهی یک فروشگاه آنلاین با صرف نظر از سود شخصی و صرفا برای جلب رضایت مشتری اقدام به برپایی جشنواره های خرید یا فروش اقساطی می کنند که امکان خرید با شرایط باورنکردنی برای کاربران فراهم می شود. جدا از این فروشگاه های آنلاین همیشه درصدی تخفیف نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

 

 

خدمات پس از فروش و گارانتی:
خدمات پس از فروشی که می توان از یک فروشگاه آنلاین بزرگ انتظار داشت به طبع از مغازه های کوچه و بازار بیشتر است ، مثلا مشتریان با خرید از سایت ویوتل می توانند از گارانتی 18 ماهه شرکت نیک پارسیان شریف قشم(ویوتل) استفاده کنند.جدا از امکانات و خدمات بی نظیری که فروشگاه های آنلاین در اختیار شما قرار می دهند، با خرید آنلاین می توانید در زمان صرفه جویی کنید! بی شک شما هم دوست ندارید ساعت ها در ترافیک گیرکرده و یا خود را به زحمت بیاندازید و زمان ارزشمند خود را در پاساژها و مغازه های مختلف هدر دهید.فراموش نکنید حتی در این روزهایی که تمام دنیا با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می کند، خرید آنلاین کمک زیادی در جلوگیری از انتقال این بیماری داشته است.
شرکت نیک پارسیان شریف قشم (ویوتل) تنها شرکت خدمات پس از فروش و گارانتی موبایل است که مستقیما واردات گوشی را برعهده داشته و بدون واسطه به فروش میرساند و به همین دلیل قیمت های بسیار مناسبی دارد.