قوانین و شرایط گارانتی ویوتل

  1.     خدمات پس از فروش ویوتل هیچگونه مسئولیتی نسبت به دستگاه های به سرقت رفته ، مفقود شده و غیره ندارد.
  2.     در ابتدا لازم به ذکر است جهت استفاده از ویژگی های خدمات پس از فروش، نگهداری رسيد خدمات، الزامیست زيرا دارنده ی آن، صاحب کالا يا نماينده ی وی محسوب می‌شود.
  3.     همچنین، خدمات پس از فروش ویوتل هيچ گونه مسئوليتی نسبت به تهيه نسخه پشتيبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهده خریداران می باشد.
  4.     تشخیص درست عیوب دستگاه برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش ویوتل است.
  5.     بررسی تطابق شرايط گارانتی با وضعيت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتي، صرفا به عهده کارشناس اين دفتر است.
  6.     اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگي و تغيير رنگ بدنه در زمان تحويل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.
  7.     اشکالات نرم‌افزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرم‌افزار، هزينه آن طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.
  8.     هر گونه تغيير در کارت گارانتی و يا سريال مندرج روی دستگاه و يا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  9.     تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از مراکز خدمات ویوتل موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
  10.     عمليات روت کردن (Root) و نصب رام‌های غيررسمی روی تبلت‌ و گوشی و همچنين عمل قفلگشايی روی راه‌اندازی‌های تبلت ‌و گوشی (Unlock-Bootloader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان( Brick) شدن دستگاه می‌گردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزينه‌های آن از مشتری دريافت خواهد شد.

 ابطال گارانتی
  شرایط ابطال گارانتی دستگاه

  1.     اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز
  2.     هرگونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، ضربه خوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول از محصول و سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز
  3.     نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد.
  4.     استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  5.     خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت
  6.     استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی
  7.     نصب نرم افزارهای غیر مجاز و Root کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد.
  8.     استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی
  9.     نوسانات برقی که باعث آسیب به دستگاه شده باشد.

چرا ویوتل موبایل بهترین انتخاب خواهد بود

اطمینان

خرید از ویوتل موبایل، اطمینان اصل بودن کالا را تضمین خواهد نمود.

هدایای نفیس

برگزاری جشنواره های متنوع، شانس شما را برای هدایای نفیس افزایش خواهد داد.

مشاوره

بهره مندی از نظرات کارشناسان ما در هنگام خرید در تصمیم گیری شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

خدمات

ارائه خدمات متمایز پس از فروش نگرانی های آینده شما را برطرف خواهد کرد.

جدیدترین ها

جدیدترین تلفن های هوشمند در فروشگاه های ویوتل موبایل موجود می باشد.

پشتیبانی

ارائه خدمات متمایز پس از فروش نگرانی های آینده شما را برطرف خواهد کرد.