معرفی htc Wildfire E3

۲۵ اسفند ۱۳۹۹

معرفی htc Wildfire E3

موبایل HTC وایلدفایر E3 با هلیو P22 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد.

شرکت HTC امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام وایلدفایر E3 رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری بزرگ با ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری پرظرفیت دارد. نسخه قبلی این گوشی در مرداد ماه امسال با نام Wildfire E2 معرفی شده بود. موبایل Wildfire E3 نمایشگری ۶.۵۱ اینچی با پنل IPS و رزولوشن +HD معادل ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد. این گوشی از چیپست هلیو P22 استفاده می‌کند و همراه با ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. وایلدفایر E3 در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
تلفن هوشمند جدید HTC برای سلفی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همان طور که گفتیم، دوربین عقب این گوشی چهارگانه و شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. وایلدفایر E3 از فیلم‌برداری 1080p پشتیبانی می‌کند. این گوشی از کارخانه با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. وایلدفایر E3 انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۱۰ واتی سازگار است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۲، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شکاف کارت‌خوان حافظه SD، حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب و سیستم تشخیص چهره اشاره کنیم.
وایلدفایر E3 در حال حاضر در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت ۱۵۰ یورو در بازار روسیه معرفی شده، ولی فعلا صحبتی از عرضه این دستگاه در سایر بازارها به میان نیامده است.