تجربه صوتی عالی با هواوی فری بادز پرو

۷ فروردین ۱۴۰۰

تجربه صوتی عالی با هواوی فری بادز پرو

فری بادز پرو در مقایسه با نسل قبلی هدفون تو گوشی بی سیم هواوی، فرایند حذف نویزهای محیطی یا نویز کنسلینگ را بسیار بهتر انجام می‌دهد و اکنون این مدل به یکی از برترین قابلیت‌های ایرپادز پروی اپل مجهز شده است. از نظر طراحی نیز فری بادز پرو نسبت به فری بادز ۳ تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده و این ایربادز جدید هواوی کاملا آماده رقابت با ایرپادز پرو اپل شده است.

هنگامی که هواوی در سال ۲۰۱۸ خط تولید ایرفون‌های فری بادز خود را راه‌اندازی کرد، این محصول با عمر باتری متوسط و بدون ویژگی برجسته‌ی آنچنانی، حرف زیادی برای گفتن در برابر رقبا نداشت؛ اما مانند اکثر کارهایی که هواوی تاکنون انجام داده، سری ایرفون‌ها یا هدفون های توگوشی بی سیم این شرکت چینی نیز با گذشت زمان بهتر و بهتر شدند. دو سال بعد با ورود فری بادز ۳ با ویژگی‌هایی مانند ANC یا Active Noise Canceling به بازار، هواوی در این عرصه نیز خود را اثبات کرد.
فری بادز پرو نیز جدیدترین تلاش هواوی در بازار هدفون های توگوشی بی سیم است که به طور کامل به‌روزرسانی شده است. این ایرفون اکنون با انبوهی از حسگرها همراه شده تا تجربه صوتی شما را ارتقا دهد.همانطور که گفته شد قابلیت حذف نویزهای محیطی یا نویز کنسلینگ فعال – Active Noise Canceling یکی از ویژگی‌های مهم این مدل محسوب می‌شود. در هنگام پخش موسیقی اگر با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، قابلیت ANC فعال می‌شود و اگر دو بار با دو انگشت خود روی هدفون ضربه بزنید، فری بادز پرو اجازه ورود صداهای محیطی را به گوش شما می‌دهد.
به گفته هواوی، این قابلیت می‌تواند صداهای محیطی تا ۴۰ دسیبل را حذف کند، در حالی که برای مقایسه، مدل فری بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسیبل را حذف می‌کرد. همچنین در FreeBuds Pro از تراشه جدید کایرین A1 هواوی استفاده شده که این شرکت چینی آن را جدیدا برای گجت‌های پوشیدنی خود طراحی کرده و توسعه داده است.قابلیت شارژدهی عالی از دیگر ویژگی‌های مثبت فری بادز پرو محسوب می‌شود. به گفته هواوی، این هدفون تو گوشی تمام بی سیم به همراه کیس شارژ مجموعا ۳۶ ساعت و هر یک از هدفون‌ها در حالت فعال بودن ANC تا ۴.۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند. در حالت غیر فعال بودن ANC نیز شارژدهی هر یک از هدفون‌ها به حدود ۷ ساعت می‌رسد. شارژ کردن هدفون‌ها نیز با قرار دادن آن به مدت ۴۰ دقیقه درون کیس شارژ انجام می‌شود و برای شارژ کردن کیس نیز باید حدود یک ساعت آن را به برق بزنید.هواوی فری بادز پرو با قیمت حدود ۲۳۶ دلار از پاییز امسال وارد بازار جهانی شده و به تازگی به بازار ایران نیز راه پیدا کرده است.

این گجت جذاب فعلا در بازار کشورمان با قیمت حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. درون جعبه نیز غیر از خود ایربادز، کیس شارژ، کابل شارژ یو اس بی C، سه سری پلاستیکی در ابعاد مختلف و دفترچه راهنما به شما ارائه می‌شود.