در صورتی که مشتری مبلغ 15% کل قیمت گوشی (طبق فاکتور ) را پرداخت نماید می تواند از شرایط گارانتی طلایی استفاده نماید

مواردی که شامل پوشش گارانتی طلایی می شود:

 دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت دارای 18 ماه خدمات پس از فروش طلایی می باشد.

موارد مرتبط با مشکل پیکسل سوخته از یک عدد به بالا شامل تعویض دستگاه می شود.

اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی شرکت قیمت فروش آن به صورت رسمی می باشد.

عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 18 ماه در تعهد شرکت میباشد.

رفع مشکل نرم افزاری تا یک سال در تعهد شرکت میباشد.

هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات در تعهد شرکت میباشد.

در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت صادر می گردد.

مواردی که شامل پوشش گارانتی طلایی نمی شود:

خسارت ناشی از ضربه خوردگی و شکستگی ,آبخوردگی (هر نوع مایعات) , آتش سوزی , خمیدگی جزئی و کلی , خط و خش , نوسانات برق ایجاد شود مشمول گارانتی نمی باشد.

هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می کند.

در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.