قوانین و شرایط گارانتی ویوتل       

  • خدمات پس از فروش ویوتل هيچ گونه مسئوليتی نسبت به دستگاههای به سرقت رفته , مفقود شده و غیره ندارد.
  • در ابتدا لازم به ذکر است جهت استفاده از ویژگی های خدمات پس از فروش، نگهداری رسيد خدمات، الزامیست زيرا دارنده ی آن، صاحب کالا يا نماينده ی وی محسوب می‌شود.
  • همچنین، خدمات پس از فروش ویوتل هيچ گونه مسئوليتی نسبت به تهيه نسخه پشتيبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهده خریداران می باشد.
  • تشخیص درست عیوب دستگاه برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش ویوتل است.
  • بررسی تطابق شرايط گارانتی با وضعيت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتي، صرفا به عهده کارشناس اين دفتر است.
  • اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگي و تغيير رنگ بدنه در زمان تحويل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.
  • اشکالات نرم‌افزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرم‌افزار، هزينه آن طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.
  • هر گونه تغيير در کارت گارانتی و يا سريال مندرج روی دستگاه و يا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از مراکز خدمات ویوتل موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
  • عمليات روت کردن (Root) و نصب رام‌های غيررسمی روی تبلت‌ و گوشی و همچنين عمل قفلگشايی روی راه‌اندازی‌های تبلت ‌و گوشی (Unlock-Bootloader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان( Brick) شدن دستگاه می‌گردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزينه‌های آن از مشتری دريافت خواهد شد.

 

    ابطال گارانتی

  شرایط ابطال گارانتی دستگاه 

  • نفوذ هرگونه مایعات یا رطوبت به داخل دستگاه 
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز
  • هرگونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، ضربه خوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول از محصول و سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد.
  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی
  • نصب نرم افزارهای غیر مجاز و Root کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد.
  • استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی
  • نوسانات برقی که باعث آسیب به دستگاه شده باشد.